Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Масовий туризм втрачає колишню популярність у Європі

Світ:

Якщо у 80-90-х рр. ХХ сторіччя прибутки європейської туристичної індустрії щорічно збільшувались на 10 відсотків, то в нинішньому десятилітті темпи росту в кращому випадку відповідатимуть темпам росту всієї економіки.
Головна причина уповільнення темпів зростання в галузі полягає не в тому, що мешканці західноєвропейських країн відмовляються від захоплюючого вояжу. Британці і німці, швейцарці і голландці й надалі будуть подорожувати. Проте, кардинально змінюються їхні споживацькі звички. В майбутньому європейські туристи стануть значно вимогливішими, спонтаннішими і ощадливішими. Вони будуть пізніше бронювати тури, частіше прямувати в самостійний спланований відпочинок, легко змінювати різновиди турмандрівок і прискіпливо порівнювати ціни на послуги.

Іншими словами, індивідуальний відпочинок й надалі витіснятиме масовий туризм. Вже зараз попит на класичні путівки, до яких входить політ, проживання в готелі, стабілізувався на досить високому рівні. Експерти впевнені, що британська тенденція до короткотривалого бронювання невдовзі розповсюджуватиметься на усьому континенті. Таким чином, європейський турист стає значно непередбачливішим та імпульсивним. Якщо раніше, скажімо, середньостатистичний німецький турист щорічно бронював один літній тур до моря в Іспанію і один зимовий тур в гори в Австрії, то зараз він дедалі частіше імпровізує, переходячи з одної туристичної категорії в іншу. Він може придбати порівняно дешеву стандартну путівку в Туреччину, а на уїк-енд забронювати ексклюзивний готель в Парижі.

Зростаючий індивідуалізм європейських вакаційників і мандрівників ставить перед туристичними компаніями проблеми: як задовільнити різноманітні і мінливі запити своїх клієнтів? Вихід лише один – бізнес-моделі.

Перша бізнес–модель – це величезний туристичний концерн, презентований на важливих європейських ринках, до складу якого входять мережа турагентств, власна авіакомпанія і численні готельні комплекси та увесь спектр класичного туристичного сервісу.

Друга перспективна бізнес-модель – невеликі або середні за розміром спеціалізовані туроператори. В своїй роботі вони фокусуються на певних країнах та регіонах, або ж на обслуговуванні певних категорій туристів, скажімо, альпіністів чи шанувальників підводного плавання, морських круїзів і клубного відпочинку.

Третя перспективна бізнес-модель – віртуальні агентства, які продають через Інтернет авіаквитки, готельні номера, звичні або термінові путівки. Головна перевага цих агентств – вони загальнодоступні і наднаціональні, надають стандартну продукцію і не претендують на всезагальне обслуговування клієнта.


Джерело: Mercer Management Consulting
В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи