Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 24
  • Переглядів: 30

Арійська трійця: Велес, Перун, Дажбог

У процесі багаторазових земних втілень людський дух розвивається від простішого до складнішого, послідовно набуваючи досвіду діяльності несамостійного виконавця, господарника, кшатрія і брахмана.

Початок:

Всесвіт, Сварга, Брахма

Три поверхи духовного світу

Фізичний світ: душа, плоть, реінкарнація

Нова раса

Перша людська раса – неоантропи

Егрегори

Егрегор Сварога – Творця Всесвіту

Егрегор Лади – Матері Землі

Хрест – графічний аналог жовто-блакитного прапора

Культ вепра – вчителя і захисника

Три настанови Святого Вепра

Стратегія Вепра

Свята трійця Борії

Адам – першолюдина Білої раси

Перша релігія людства

Неолітична революція. Арійські варни Гіперборії

Структурування егрегора Народу Вепра. Боги арійських варн.

Першолюдина Арійської раси

Продовження:

Арійською трійцею ми називаємо трьох варнових богів-егрегорів, оскільки формування тричленної варнової структури – це суто арійський винахід. При цьому ми пам’ятаємо про Універсальну, первинну трійцю Білої раси: Творець–Природа–Людина.

Кожна з трьох складових Арійської трійці має виразне функціональне призначення, завдяки якому відбувається стрімке просування Арійської раси:

1. Велес – творення блага, яке передбачає святість і мудрість брахманів;

2. Перун – захист сотвореного блага, який передбачає войовничість і мілітарно-технологічну оснащеність кшатріїв;

3. Дажбог – тиражування сотвореного і захищеного блага, яке передбачає законослухняність і ретельність господарників (панів-господарів: виробників, бізнесменів, торговців).

Ми вживаємо термін «творення блага», тому що не всяка творчість дає добрі плоди. Для позитивної творчості треба відчувати цілісність світу і бути з ним у гармонійній єдності, а для цього необхідно перебувати у стані святості. Тому святість – це головна «професійна» вимога до брахманів і головна властивість їхнього бога Велеса, який є святим духом – богом-егрегором святості.

Функціональна спеціалізація варн передбачає застосування якісно відмінної енергетики:

1. Велес – м’яка, добре керована, внутрішня, конструктивна енергія брахманів.

2. Перун – жорстка, потужна, зовнішня енергія кшатріїв, яка стає конструктивною тільки тоді, коли контролюється енергією брахманів.

3. Дажбог – м’яка, керована, зовнішня енергія господарників, яка може розгорнутися тільки завдяки м’якій керуючій енергії брахманів під захистом потужної жорсткої енергії кшатріїв.

Будь-яка психоінформаційна система має 4 рівні розвитку:

1) рівень особистого досвіду: здатність до навчання шляхом багаторазового повторювання однотипних операцій під наглядом вчителя, здатність ефективно діяти тільки під зовнішнім оперативним керуванням;

2) рівень колективного досвіду: вміння самостійно засвоювати колективний досвід (книжки, інтернет, навчальні програми тощо) і ефективно діяти в рамках прийнятих норм, стандартів, законів;

3) рівень творчості: здатність ефективно діяти в нових ситуаціях, сміливість у вирішення проблем, радість при зустрічі з новизною;

4) рівень цілісності: здатність творити взаємоузгоджені проекти в гармонійній єдності з Усесвітом.

Відповідно, в залежності від рівня розвитку, існує 4 типи людей:

• людина особистого досвіду – людина-1
• людина колективного досвіду – людина-2
• людина творчості – людина-3
• людина мудрості – людина-4

Це дозволяє краще зрозуміти реальне наповнення кожної варни, адже:

1) брахманом може бути тільки людина-4
2) кшатрієм може бути тільки людина-3 або людина-4
3) господарником може бути тільки людина-2, людина-3 або людина-4

Роботу спеціаліста (найманого працівника, виконавця) може виконувати людина-1, людина-2, людина-3 або людина-4. Проте спеціалісти не складають окрему варну, оскільки мають слабку здатність до самоорганізації. На практиці вони є не суб’єктами, а об’єктами суспільно-економічних відносин. Тому вони можуть ефективно діяти тільки під керівництвом брахманів, кшатріїв або господарників, частково долучаючись до їхніх богів-егрегорів.

В ідеальному арійському суспільстві кожна людина максимально реалізує свої творчі потенції, тому тут діє «соціальна пропорція Золотої доби» – чітка відповідність між варнами і рівнем розвитку:

1) брахманами є люди-4,
2) кшатрями є люди-3,
3) господарниками є люди-2.

Натомість люди першого рівня розвитку навчаються й діють під керівництвом людей вищого рівня, а при досягненні другого рівня - включаються у варнову систему. Ознакою досягнення другого рівня є наявність самодисципліни (внутрішній закон, що робить людину відповідальним суб’єктом) і здатність до самостійного засвоєння колективних норм.

У процесі реінкарнації-палінгенезії (багаторазових втілень) людський дух розвивається від простішого до складнішого, послідовно набуваючи досвід діяльності спеціаліста, господарника, кшатрія і брахмана. Кожен пан-господар колись був спеціалістом (несамостійним виконавцем, найманим працівником); кожен кшатрій колись був господарником і виконавцем; кожен брахман має духовний досвід несамостійного виконавця, господарника і кшатрія.

В актуальному сеансі життя досвід попередніх втілень має тенденцію реалізуватися у прискореному темпі. Наприклад, перед тим як стати брахманом, людина повинна пройти шляхом виконавця, шляхом господарника і шляхом кшатрія.

Завдяки цьому:

1) добрий брахман повинен вміти діяти як посередній кшатрій,
2) добрий кшатрій повинен вміти діяти як посередній господарник,
3) добрий господарник повинен вміти діяти як посередній спеціаліст.

Таким чином:

1) Велес – це бог-егрегор мудрості та святості (які є взаємопов’язаними якостями),

2) Перун – це бог-егрегор енергійної дії на основі святих і мудрих принципів Велеса,

3) Дажбог – це егрегор нормативної дії, спрямованої на поширення зразків, створених Велесом і захищених Перуном.

Належність людини до певної варни визначається її включенням у відповідну егрегоріальну енергетику – всі інші варнові ознаки є вторинними.

Егрегор Велеса освячує, спрямовує і пронизує всі три варни – він є богом всього народного організму. Натомість егрегори Перуна і Дажбога спеціалізовані і наповнені дуже відмінними енергіями, тому між ними потенційно можуть виникати непорозуміння і навіть конфлікти. Проте всі непорозуміння знімаються завдяки домінуванню Велеса, який виконує функцію освячення, просвітлення та загального примирення.

Продовження: Хрещення варнових богів Русі

 

 


В тему:

Національний егрегор — скарбниця народу

Банк-що-не-збанкрутує

Маги, волхви, егрегори, сили, боги

Палінгенезія, тобто реінкарнація

Реінкарнація при передчасній смерті

Варнова самоорганізація і принцип Пітера

Арійський стандарт

 

 

 

 

 

 

Наші інтереси: 

Пізнавати основи арійської метафізики та оновлюватися!

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Передчуття Великого джигаду

Фільм і роман «Дюна» як війна людей і психопатів – три вибухові ідеї таємного послання Френка Герберта

Моад’Діб став рукою Господньою – і пророцтво вільних справдилося. Моад’Діб приносив мир туди, де була війна. Моад’Діб приносив любов туди, де панувала ненависть. Він повів свій народ до справжньої...

Останні записи