Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Угорський туристичний експрес перетне 4 кордони

Угорське консульство в Ужгороді представило проект під назвою Експрес "Закарпаття". Залізничний "маршрут Монархії" має на меті познайомити угорців з життям національних меншин Закарпаття.
Угорський потяг на початку вересня проїде колишнім угорським залізничним шляхом, європейськими коліями - через Угорщину, Україну, Румунію та Словаччину - вже вдруге.

Мета проекту, як розповів uенеральний консул Угорської республіки в Ужгороді Йожеф Бачкаї, - розвиток добросусідства та туристичних відносин між країнами-сусідами, тобто Україною, Словаччиною та Румунією.

"У наших предків нам треба вчитися мирно жити, не зважаючи на кордони, які виникли між нашими країнами з плином часу", - так пояснив намір запуску маршруту депутат Угорського парламенту Бейла Молнар, присутній в Ужгороді на презентації проекту Експрес "Закарпаття".

На відміну від попереднього потягу, який проїхав колишнім залізничним маршрутом Угорщини ще 2 роки тому і проліг через Угорщину, Україну та Румунію, цьогорічний експрес буде вдвічі довшим.

Він складатиметься з 8 пасажирських вагонів, 2 вагонів-ресторанів та вміщуватиме 500 пасажирів.

Депутат особливо наголосив на тому, що пасажири експресу, який протягом свого маршруту здійснюватиме тривалі зупинки, хочуть зустрітися не тільки з етнічними угорцями, які мешкають поза кордонами історичної батьківщини, а й з представниками інших народів, які мешкають у прикордонних регіонах сусідніх країн.

Пасажирами, сказав пан Молнар, зможуть стати звичайні угорці, які цілими родинами та окремими компаніями виявили бажання вирушити маршрутом.

На Закарпатті туристи, серед яких будуть зокрема німці, австрійці та британці гостюватимуть у так званих зелених садибах.

Триденна подорож коштуватиме туристам 150 євро з людини.

Серед пасажирів потягу - близько 70 членів Британського товариства шанувальників історичних залізниць.

В усьому світі малі залізниці, які належать до періоду становлення промисловості у Європі (кінець ХІХ- початок ХХ століття) оголошуються національним надбанyям країн, у яких ці колії збереглися.

Їх оберігають, вивчають їх історію і намагаються використовувати з туристичною метою.

На Закарпатті ж нещодавно вибухнув скандал довкола продажу з аукціону частини вузькоколійки поблизу міста Іршава.

Колію навіть встигли частково демонтувати, однак прокуратура вчасно оголосила протест цій оборудці і є надія, що колію усе ж дасться зберегти.

Експрес "Закарпаття" зруйнованою ділянкою не їхатиме.


Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи