Portrait de Народний Оглядач
Народний Оглядач
  • Visits: 0
  • Accès: 0

Під час реклами Януковича люди готові перемкнути канал вже на восьмій секунді

Експертна група Kwendi провела дослідження, згідно з яким більшість комерційних рекламних роликів сприймаються споживачами погано, а політична реклама - дуже погано.
Повне фіаско зазнали ролики всіх тих, що рекламуються зараз на телебачення кандидатів в президенти України. Як тільки глядач розуміє, що відео - політичне, його сприйняття різко погіршується.

Під час реклами спікера парламенту Володимира Литвина люди готові перемкнути канал вже на п’ятій секунді, голови Партії регіонів Віктора Януковича - на восьмій.


В тему:

Політичні «монстри» живляться емоціями електорату

В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Метафора колективного розуму

Шукачі перлів: надлюдський розум «Народного Оглядача», його практичні прояви та перспективи

У цій статті ознайомимось з трьома реальними історіями дії надлюдського розуму, розглянемо наш досвід його застосування і сформулюємо три найближчі завдання нашого проекту.