Зображення користувача Народний Оглядач.
Народний Оглядач
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Під час реклами Януковича люди готові перемкнути канал вже на восьмій секунді

Експертна група Kwendi провела дослідження, згідно з яким більшість комерційних рекламних роликів сприймаються споживачами погано, а політична реклама - дуже погано.
Повне фіаско зазнали ролики всіх тих, що рекламуються зараз на телебачення кандидатів в президенти України. Як тільки глядач розуміє, що відео - політичне, його сприйняття різко погіршується.

Під час реклами спікера парламенту Володимира Литвина люди готові перемкнути канал вже на п’ятій секунді, голови Партії регіонів Віктора Януковича - на восьмій.


В тему:

Політичні «монстри» живляться емоціями електорату

В тему: 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи